fredag 28 september 2012

Rullar på ..

gör de här.... fortsatt sjukskriven med diffus diagnos . nya mediciner och nya direktiv
Blir så matt .. jag vill inte detta längre men  ger detta en sista chans innan jag tar till drastiska åtgärder
 för jobba de vill jag verkligen .. orkar inte bara vara mer..
Skojade lite med min Dr i går ... för flera år edan sa ett medium att jag skulle få problem med min mage och de skulle bli en svårt tid ...... Då trodde jag att de var MAGSÄCKSOP hon menade.
jag berättade inte för henne att jag bestämt mig för att genomföra denna op och tog henne inte på orden.men nu har jag faktiskt börjat fundera väldigt mycket på vad hon sa..
Hon kanske sitter på lösningen på mina problem hihi....
Snart måste jag prova allt , har även haft tankarna på homiopater...eller hur de nu stavas...
Inleder helgen med en fika med Fina K... Längesedan vi sågs men skall bli så kul att bolla tankar med denna underbara människa...
Trevlig helg på er alla andra..
kram....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN