onsdag 26 september 2012

Snart har 2 veckor gått sedan operationen frågar du hur jag mår svarar jag bra...!!!
då ljuger jag men jag orkar snart inte mer.. jag mår bättre och hoppas Dr har rätt att de har sin tid att läka.
Visst är jag bättre, äter väldigt lite betydligt mindre än innan men oftare.... Piggare och orkar mer.
Men vill ju vakna utan smärta leva utan alvedon , kunna ta ett glas vin utan att tänka på OM jag ätit värktabletter.
Kunna känna mig glad och framför allt vill jag åter till vardagen ...
Nu kommer den tiden jag hatar mest ... kallt, regn och blåst .. jag kan inte bara sitta hemma och titta på  brasan och läsa ...
Jag vill känna mig behövd och känna att jag gör nåt kreativt..Komma hem och vara trött .
Kan ju inte bara pyssla och baka varjedag ....
Andas och tar tag i dagen .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN