måndag 24 oktober 2011

Reser mig ...

och kommer igen ...
Förkylningen har tagit hårt på mig och min kropp och dels så har jag inte levt så sunt denna förkylningstid... kroppen känns slapp och den värker vilket den alltid gör när jag fuskar med min träning ..
 Inte nog med förkylningen så har vi ännu en gång haft en incident på jobb som tar hårt på mina krafter men även denna gång väldigt hårt på mitt psyke..
 Jag har sedan i torsdags har jag bott i kapsäck.. orkar inte vara själv ... men jag har haft en jätte mysig helg med olika vänner som bryr sig och tagit hand om mig ,,
Nu är de måndag och jag skall ta mig till Gymmet och sen fixa lite hemma innan de är jobb natt eller 2 jobb nätter ...

1 kommentar:

  1. Usch, kom någon till skada?

    Tack för dina ord hos mig, jag försöker men det är svårt.
    Ska påbörja dina ljus idag. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN