tisdag 11 oktober 2011

De svänger snabbt..

Idag känns de bättre .. men dock inte bättre än att jag kommer att gå vidare till Plastik kir på de lokala sjukhuset...
En egen remiss kommer de att bli .. en kollega har lovat att vi skall försöka få ihop en remiss över en flaska vin !!! kan nog bli jätte bra ...
Har faktiskt fått tillbaka lite skrivar glädje tack vare att jag fick lite puffar och att jag säkert behöver skriva av mig efter allt som varit nu ..
En enviss förkylnig HAR bitit sig fast hos mig ..
Jag har ingen ork till nåt och sover väldigt mycket när jag är ledig . men de kommer väl bätre tider ..
 Jag försöker fokusera på mitt jobb som faktiskt har blivit en riktigt bra arbetsplats.. vilka goa kollegor som vi fått...Ni är underbara ...De är underbart med goa människor omkring sig ..
 De har jag ju även utanför jobb så klart ...!!!!!
Jag vet att Thailand resan kommer närmre för varje dag som går....de känns så underbart ...som jag längtar..
sitter lite och kollar nätet hur man kan fördriva 3 v i värmen med massor av upplevelser..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN