söndag 16 oktober 2011

Helg....

Helgen startade jag på jobb men min underbara kollega K... undrar vad jag gjort för att förtjäna denna underbara inte bara kollega utan oxå vän som jag känner starkt förtroende och tillit till ..
Kvällen avslutade jag hos en annan kollega med en 3de kollega !!! helt fantastikska vänner även dessa .. vin,ost  massor av skratt ...
En skön nattlig promenad mot bussen  och hem till sängen efter en mycket hetsig vecka...
 Lördagen bjöd på sol .. massor av sol och underbar shopping med stan men bästa P..
Middag och ännu mer vin avrundade kvällen och dagen till ära har de ätits lunch på BLÅ/GULA VARUHUSET..
lite små saker införskaffades och nu blir de barn passning för hela slaneten nån timme...
Kan man klaga på en sån helg även om den rusat i 100 knyck ..  nej de kan man inte och i morgon är de ny arbetsvecka .. nice jag saknar mina kollegor och deras inspiration..

1 kommentar:

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN