fredag 18 mars 2011

Uppdatering..

kring vikt och träning ...
träning har varit en brist vara den sista 14 dagarna förutom bära lådor och möbler .. promenader och springa upp o ner i trappor ...men det har inte gått nån nöd på mig tror jag .. och eftersom jag är i ett skov av värk så har det kanske bara varit bra att dra ner på takten .. nu längtar jag efter sol o värme så min eländiga värk kan försvinna......
Idag skall jag försöka hinna köra ner på boxningen ...
vikten har hållt sig stabil.. 68 kg...och de är ju bra...vill inte ner mer.............................

4 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Vad flitig du är, och den träningen är jobbig springa upp och ner och bära Det är värsta gympasset ;) Ha en jätte härlig helg

    SvaraRadera
  2. önskar jag kunde säga samma sak....jag vill inte ner mer nu...men för min del går det bara åt helvete.

    SvaraRadera
  3. Hej på dej du...ikväll så är det kurs på L&A:s hundkörskola, så det blir ingen box för min del!! Kram på dej ;O)

    SvaraRadera
  4. OJ! 68 kilo de va inte möed... Ta hand om dej nu och så sänder jag en massa varma kramar som du kan inreda ditt nya bo med!!!

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN