onsdag 23 mars 2011

Rasar...

I VIKT... vill inte detta.. blir att äta var 3 timme under några dagar..
Har inlett dagen efter 12 timmars sömn... japp de är sant... däckade i går kl 21.30 efter ha jobbat alldellses för mycket länge..
Idag vaknade jag glad och utvilad ... havre gröt med banan intagen med en god latté..
skall nu försöka komma ihåg att äta om 3 timmar... får väl sätta klockan ....
En tur till plantagen funderar jag på eller bara gå runt i mys heladagen eller .. nja vi får se... tar dagen som den kommer... och njuter av att vara ledig ... ha en underbar vår dag mina vänner...

2 kommentarer:

  1. Ooops! blir lite rädd när du skriver om att du rasar i vikt. Tänker naturligtvis på min egen dotter som opererade sig för ett år sedan. Hon är ju pinsmal nu och vill inte ner mera.Just nu står hon stilla i vikt vad jag kan förstå. men man har ju sina funderingar, Vad beror detta på tror du?

    SvaraRadera
  2. att jag glömmer äta.... kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN