söndag 6 mars 2011

Hmmm

söndag och snart , snart.. ett evigt tjattande om denna lägenhet.. men de skall bli så skönt..
igår gjorde jag ännu ett av stamp i mitt liv ..gick vidare eller vad man säger men de är skönt att lägga saker bakom sig även om det smärtar..
I går var jag ute för första gången som singel .. det låter nåt va ??
en märklig känsla och lite vemod fanns de då jag var och såg Pedalens pågar med en vän.
De är nåt som P och jag alltid gjort tillsammans med vänner ..men livet är annorlunda nu och jag hade väldigt trevlig .. även om jag tycket det var jobbigt med alla dessa fulla människor ..
( jag var ju nykter och körde...)
Idag har jag hunnit 7 km i skogen i ett underbart väder och nu en fika i stan med en gammal vän..
kvällen blir att samla ihop mitt liv i den hyrda lägenheten och sen nanna kudden ..
imorgon är en annan dag.......................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN