fredag 4 mars 2011

Fredag...

Och helg ... skulle egentligen varit ledig idag och fixat inför allt på måndag då jag äntligen får nycklarna till lägenheten men så ringer söta Katarina ssk på avd 89 och vill ha mig som vikarie ..och jag är inte sen att säga nej.. så kul att vara där..och dagen har varit så givande....
Nu är det snart Boxning och sen lite fredag mys med en vän ....
ledig helg som jag hoppas ger massor av energi och ork ..
på måndag blir det jag som sagt med nycklar..
städning, ikea... och planering..... tror ni jag längtar????
en vecka med mycket fixande skulle jag tro och sen flyttas det in möbler till nästa helg...
vemod och tårar men oxå lycka och glädje...
Äntligen känner jag att jag är på G................

3 kommentarer:

  1. Är glad du kunde ställa upp :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jätte glad för din skull
    Hoppas allt går bra för dig . kramar

    SvaraRadera
  3. Vad kul med nycklarna, kan tro att det är spännande saker som händer för dig just nu. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN