lördag 19 februari 2011

Som om ..

de inte var nog med allt jag redan har och går igenom så hade vi i förra veckan 2 incidenter på jobb med våld mot oss.. så är det när man jobbar inom rättspsykiatrin .. lite pryl får man räkna med sa vår högsta chef......;-((
jag har varit ur tagen urtjänst sen i tisdags
(fackets beslut för att markera att man inte slår på personal..)
men i dag skall jag dit igen .. lite blandade känslor men det måste gå... jag ger inte vika för vi skall både få rätt och ha rätt att flytta vederbörande och känna oss trygga på jobb ...
får väl se vad som hänt/händer...

Annars rullar de på .. räknar dagar till jag får mina nycklar till lägenheten ... skall bli skönt att komma till stan och komma till ro..pyssla med mitt och njuta av våren på en balkong men gott vin och kanske lite trevligt sällskap ;-))


2 kommentarer:

  1. Kanske tur du tränar boxning... usch jag hade inte klarat ett sånt jobb. Var har du fått lägenhet? Grattis!

    SvaraRadera
  2. Vadå tåla lite stryk, det är fan NOLL TOLERANS mot hot och våld inom vår bransch. NOLL!!!
    Blir så jävla lack när jag hör sån bullshit!
    Stå på dig!

    kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN