onsdag 16 februari 2011

Livet..

Är märkligt..
ibland känns det så tungt att man inte ens vill stiga upp och nästa dag är det kaos..
Vi har haft 2 väldigt tråkiga insidenter på jobb och de slutade med i går att jag blev ledig till lördag.. facket har kopplats in min lön får jag men alla vi som varit med om händelserna får vila ut några dagar...har ju varit på jobb i flera dygn i sträck innan.. så det är välbehövligt..

Annars så rullar livet på och det känns som om våren ..
eller är det känslan av vår som känns i mitt hjärta.. vem vet .. ???
nu skall jag njuta av mina "lediga" dagar... idag promenad i skogen och träning...
i morogn .. äventyr......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Låter inte alls roligt med ditt jobb. Hoppas du får vila ut och får den goda sömnen tillbaka. Det där vacuumet du upplever att du lever i, där har jag också varit. Det går över. Allt blir som det ska. Till slut. / Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en skön vila då du har ledigt med lön, det kan du behöva. Kram

    SvaraRadera
  3. JA!!!! Jag vill oxå ha vår, hoppas att den kommer och värmer våra näsor snart.

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN