torsdag 10 februari 2011

När är man nöjd?

och hur blir man nöjd?? .. jag vill så mycket , har så höga ambitioner och vill vara alla tillags .. jag vill finnas där för mina barn och vill att mina nära o kära skall ha det bra .. jag vill må bra... jag vill ha en "perfekt" kropp och kunna träna hur mycket som helst..men vad är en perfekt kropp?? jag har just nu hamnat i ett skov i min värk och kroppen vill inte som jag ..humöret är nere och orken tryter..
vi har kaos på jobb och sömnen är inte så god..
känslor som svalar och längtan efter nån...
ensamheten är svår just nu..
men jag som alla andra lever på hoppet .. för nånstans finns ljustet...

1 kommentar:

  1. Usch sådana där dagar är inte roliga. Men om det kan vara till någon tröst så har nog alla det så där emellan åt.
    Din värk kan vara en stor bov i det hela, för när kroppen skriker av smärta drar man ofta annat negativt till sig också. Jag skickar styrkekramar till dig.

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN