tisdag 9 april 2013

Så var de dax igen

Sjukhuset !!! Hela påsken har varit plåga och i fredags fick jag nog . Akuten i Lund fick ett besök men dom skickade snabbt hem mig igen och jag grät floder för ingen tror på min smärta ..
Måndagen var en mardröm och morse blev de akuten i Malmö ..snabba ryck och i lagd på studs .. Dr tvingade även i mig morfin ..trots jag är CAVE detta ..atropin är nån form av motgift mot mina gallspasmer och de har dom pumpat i mig !!och jag är smärt lindrad utan gallspasmer (nästan ) ..om ni bara visste små gött de e att slippa ont för en stund.dock klåda och svullnad men de tar jag mot att slippa ha ont !! Nu ligger jag och väntar på att åka på röntgen ..
Trött på detta elände de tär på både kropp och själ .
Kram

1 kommentar:

  1. Fy vad tråkigt
    men jag önskar dig all lycka och hoppas du snart blir bättre <3 kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN