tisdag 16 april 2013

Runt runt och

En massa väntande
Flyttade till Lund på fredagen efter ha legat på umas sedan tisdagen , tanken var att bli opererad där av min gpb dr.
Tyvärr kom annat akut emellan och jag bara låg och väntade på bättre tider ..
Måndag morgon blev de snabba ryck och flytten gick till Landskrona ..
Kl 15 låg jag på opbordet.
Äntligen !!! Inflammation i den icke fungerande magsäcken och tarmarna hade hakat i matstrupen ... Och ett trångt passage samt magsår .. Tack för de .. Nu insåg dom nog att jag haft ont . Fick en sond i magsäcken för att rensa ut och sen få näring i den .. Den skall sitta i 4 v
Mår rätt ok idag . Trött och op ont annars kan jag nog springa milen haha . Skämt och sido . Nu måste de vända , orkar inte mer skit .. En timme i taget !! Solen skiner och då blir man glad !!
Kram på er

1 kommentar:

  1. Det känns som glädjande nyheter trots allt. Nu ska du se att det bara kan bli bättring.
    Tänker på dig. Styrkekramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN