söndag 22 april 2012

Tillbaka på ruta 1

Hela veckan har pendlat mellan hopp och förtvivlan ... Ont .. Plågor och feber . Men enl alla vård instanser så fick jag leva med de ett tag .. Inget ovanligt efter en GBP och tarm vred .. Gilla läget .. Jaha .. De är lätt när man inte kan äta och sova.. Redan gått ner 4 kg på mindre än 1 v ..
Ligger nu inne för ny OBS!! Får dricka ..och bara de är ju poss ..
Tur jag har vänner som ställer upp för mig och så har jag ju min stora kärlek !! Som finns där NÄR som !!

Ta hand om er !!
/ Nettan

2 kommentarer:

  1. Hjärte kramar vännen
    vilken otur du har, krya på dig och ta hand om dig // kramar

    SvaraRadera
  2. Många styrkekramar från mig också. Har tänkt på dig ända sen vi sågs förra veckan.

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN