lördag 28 april 2012

Långsamt långsamt ...

Ser jag ett ljus ... Har fortfarande djä .. Ont men man har ju äntligen tittat felet .. TROR MAN .. ?!!?
Ett sår på tunntarmen som kan ha uppkommit efter tarmvreds op och de andra dom sydde ihop men de kan oxå vara ett magsår fast då på den tunna tarmen vilket är mer svår läkt och svår medicinerat .. Och nån gastrit rgt går inte att göra på mig pga min GBP op ..
Nu får jag medicin intravenöst och smärtstillande som Får mig att se rosa elefanter !!! Hihi .. Fast de har jag ju fått sen dag 1 !! Nu vill jag bara bli bättre och komma hem !!! Eller till mitt 2a hem iallafall ... Idaho blir de en kort permis och hem och betala räkningarna :-((
Nästa helg väntar en Danmarks tripp !!!! Håll tummarna för nu har jag snart varit här i 4 v :-(( och valsat runt på div avdelningar

Trevlig helg mina vänner /Nettan

2 kommentarer:

  1. Hjärte kramar håller alla tummar jag kan kram kram

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig och skickar MASSOR av krya på dig och styrkekramar.

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN