söndag 1 april 2012

HU så göttt..



 Musklerna värker.. och jag är rätt nöjd.. har inte ens kommit till tanken att börja träna på riktigt ännu ..
sen jag kom hem från Thailand har jag inte mått så bra av olika själ och jag hittar ingen motivation.
 men de senaste veckorna har jag ju cyklat till jobb nästan 1,5 mil om dagen och nu mera har jag ju ett jobb där jag rör mig mycket mer än tidigare och de är göött.. 
de senaste dagarna har jag städat och fixat ... burit och röjt ååå de tar på musklerna och jag glädjs åt  de onda..
Nu laddar jag för en vecka i stan och på torsdag packar jag min kappsäck igen och åker och firar påsk på landet !!
Skön söndag på er ..........



(Varje dag väntar jag på ett sms .. hoppas de kommer snart .. du är saknad min älskade vän )

Kram på er/ Nettan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN