söndag 18 december 2011

Ledighet är guldvärd..

Efter en tuff vecka och mot en ännu tuffare så har jag verkligen  njutit av min ledighet denna gång ... Fredags morgonen gick jag av och åkte hem till en varm säng !!!
sov bort några timmar och en lång frukost senare bar det av med bussen till stora staden ...
många affärer senare och god lunch blev de hem färd och en varm dusch medan "nån" lagade en underbart god middag till oss... Bara mys i soffan och tvtittande...
Lördagen bjöd även  på mys frukost innan jag hade lite måsten .. träning stod på mit schema och fixande in för mys kvällen jag förberedde för mina goa kollegor..( några av dom ) .
Här severades de paj och sallad , ost och massor av vin ......julklapps utdelning minsann .. blev ägare till en helt underbar silvrig kandilaber...... och 2 flaskor underbart vin ....tack ni är för underbara <3
mycket snack och skratt och i dag känns de lite i hjärn kontoret...
soff läge till i eftermiddag( för jag skall titta på så mycket bättre som jag missade i går)
sen blir de en tur på gymet igen ... allt för att komma i bikinin om 4 v ....
vad kvällen har att erbjuda är ännu ett oskrivet kort....!!!
simma lungt mina vänner .. de gör jag idag ....
för nästa vecka är de jobb och jobb, 9 dagar/ nätter fram för mig med jobb med undantag att
 lille julafton är jag ledig .... ännu illafall....
kram på er  !!!

1 kommentar:

  1. Samma här, är ledig julaftonshelgen, går av Torsdag morgon. Underbart! Må så gott vännen. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN