fredag 23 december 2011

Jul och jobbe helg

startade julen igår med vin hos en väninna ... massor av vin och snack .. peppade varann ..
Idag har jag sovit länge lagom bakis och lite Dukoral vaccinering slog ut mig totalt i nån timme
men nu är jag bättre..
Har minsann haft besök av en "vän" och fått en fin varm julklapp.... tack du är bara för go men de visste du redan ...
Nu laddar jag för vaken natt på mitt jobb .. kris med folk så man fick snäll infinna sig .. men kvällen och halva natten skall tillbringas med underbara kolleganTommy, massor av mat,choklad och hans kärlek  så kan de inte bli annat än bra...
I morgon skall de sovas fram till kalle anka och sen blir de julmys , fläskestek och ett gott vin och kanske tom en go whisky.. med familjen !!!
Söndag är en ny jobbdag .. börjar kl 13...
GOD JUL PÅ ER ALLA DÄR UTE I CYBER VÄRLDEN ...

1 kommentar:

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN