måndag 26 december 2011

8 snart 9

jobbepass avklarat... i morgon oxå sen är jag ledig en dag..
Har i dag haft en fantastisk dag på jobb med enn mycket trevlig vikarie...
tänk om alla var såna som HAN..
Nu går julen mot sitt slut och de tycker jag är så skönt.
Har haft en trevlig helg på jobb och med familjen men julen är ju inte nån favvo helg för mig.
Nu skall jag bara klara av nyårs helgen oxå dock är jag kompledig nyårsnatten som skall firas med goda vänner.
SEN har jag nedräkning vill jag lova ...
Längtar så efter sol och värme..
Funderar på om jag inte skall dra ihop ett lite gäng och AFTERWORKA och fira lite nyår med goda vänner på torsdag innan alla tar tag i sitt nyårs firande?????
Ja de kanske är en bra idé...
ikväll blir de bara soffan popcorn och mys..
Nöjd efter lite träning och många dagars jobb ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN