lördag 23 april 2011

Tankar..

En resa genom livet gör vi alla .. vi reser var och en på olika sätt .. vi påbörjar nog resan redan som barn .. hur vårt liv skall se ut står skrivit i stjärnorna.. jag tror på ödet..nån säger att man skapar sitt öde...

Det finns många som säger att vårt liv är förutspått och så är det nog .. att jag sen inte är en människa som går rakt från A till Ö förstår ni nog ...

Jag gillar utmaningar även om jag inte är äventyrlig av mig ..Många säger att om jag fick leva om mitt liv så skulle jag ...

men det är inte lönt .. du kan inte leva om ditt liv .... bara att acceptera och gå vidare..

jag gjorde ett svårt val för ett tag sedan .. och det är jag stolt över att jag vågade..

men det är ingen som säger att jag är lyckligare än innan..Men mår bra ändå.

Men ibland måste man göra saker som ingen tror och tänker om en ...

man förlorar mycket vinner nåt annat... styrka!!!

Man förlorar vänner , finner ny ..

Man upptäcker att man saknar... man längtar..

Man anpassar sig i sitt nya liv samtidigt som resan går vidare...

jag strävar efter Ö.. MEN DET ÄR LÅNG VÄG DIT




3 kommentarer:

  1. Ja, det var sanna ord som Du sa där. Jag håller med Dig, Nettan! Man gör val, och det kommer alltid något nytt i ens liv. Ha en fin påsk. Kram

    SvaraRadera
  2. Så sant så, livet är en konstant strävan, det går upp och det går ner. Hoppas påsken varit bra trots att vi jobbat båda två.
    Hoppas vi snart ses
    kramisar

    SvaraRadera
  3. Så sant vännen
    Livet är en resa du kommer att hitta din väg. Men vägen är inte rak. kramar till dig och hoppas du får en underbar helg

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN