söndag 10 april 2011

sol söndag och förkyld..

Vaknade i går lite små förkyld... men ack den som ger sig för lite snuva.. solade, promenarade och njöt av dagen .. tog bussen till Vellinge och hamnade i V klagstorp där bussen gav upp... efter många om och men var jag hos P .. för fär mot Höllviken och Millenium.. Förkylnngen gjorde sig mer o mer känd och till slut orkade denna kropp inte mer.. for hem och bäddade ner mig och bara njöt av en kopp te... Nu är det söndag och jag vaknade till ett sött smsm i min telefon !!! då kan man inte klaga att man blir väckt 8.40.. Dagen i dag skall tillbringas i en solstol .. febern får säg vad den vill... tur man inte jobbar fören i morgon natt... skall göra allt för att försöka kurera mig .. njut av solen goa vänner .............

1 kommentar:

  1. Krya på dig!
    Ta hand om dig.. skickar styrka och energi till dig :) Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN