tisdag 5 april 2011

I lands problem ...

har inga kläder att ha på mig på fredag.. jag skall än en gång ut och roa mig .. haha.. är det vår eller vinter på fredag .. skall vi sitta ute eller inne?? stövlar eller skor utan strumpor man kan inte gå ut i convers väl?? hör ni hur novis jag är på detta...men kul skall de bli.. förra fredagen var jag på afterwork med några kollegor och gud vad vi skrattade... älskar när jag känner att jag mår bra i hela kroppen ..även om ensamheten är tråkig ibland så är jag hellere ensam i den än ensam i 2 samhet.. idag får jag väl göra en djupdykning i min minimala garderob...tur tradera finns...

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där.. Fast nu är jag mer inne på snygga sportkläder än kläder till garderoben ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja I landsproblem ;)
    Men du du hittar säkert något att ta på dig. Ha en underbar slut på veckan ;) kramar.

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN