måndag 20 december 2010

Tankar...

Många tankar har passerat i mitt huvud de senaste dagarna ... Ångest,tårar och ilska ... Ena dagen tycker jag si andra så ... Ena stunden vill jag, andra inte .. Jag är inte ett dugg rädd för ensamheten dem njuter jag av .. Men på samma gång skrämmer den mig .. Dom vänner jag trodde skulle finnas där vet jag inte var dom är men sen har jag upptäckt att de finns så många andra ... De värmer i mitt <3.Jag funderar på livet, konsikvenser och mina handlingar och på alla som finns där.just nu vet jag bara att kilona rasar .. Jag äter dåligt och tränar förmycket och att humöret pendlar upp o ner ... En timme i taget ......

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du reder ut dina tankar och kommer ut ur skalet.. Kramar

    SvaraRadera
  2. Kramar till dig , Jag håller med Jeanette.

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN