fredag 24 december 2010

svårt..

att hantera känslor .. och svårt att tänka klart ..
jag har kommit en bit i min tankeverksamhet men den är lååångt från klar ...
jag är rädd för mina känslor och jag är rädd att fatta fel beslut ..
visst kan man ändra sig som person men håller de??
man är aldrig ensam i ett beslut men man är ensam i sina tankar..
jag känner mig maktlös men ändå har jag en känsla av lugn och harmoni
jag funderar vidare och tänker inte göra några förhastade beslut .. kansle en resa kan få mig att stanna upp och känna .. just nu flyr jag från de ena till de andra..

2 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Tänker på dig. Hjärte kramar.
    Jag finns om du vill prata, jag är en bra lyssnare. Hoppas Julen ändå blir bra. kramar igen

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN