onsdag 15 december 2010

Märklig känsla ...

Jag har fattat ett avgörande beslut i livet och ta time out från mig själv, min man och försöka hitta mig själv ... Jag har flyttat ett tag, vad som händer vet jag inte men just nu känner jag att de måste vara så .. Det har varit en tuff resa med all vikt nedgång och känslor ...jag måste få prioritera mig själv och hitta ut ur min djungel ...
Tar nog även lite ledigt från skrivandet på mina bloggar och fb ...jag är lycklig på ett sätt som inte går att förklara samtidigt som jag gråter i min ensamhet ... Nu vet ni döm mig inte .. Respektera mitt beslut och finns där när jag behöver ....<3

4 kommentarer:

  1. all respekt..
    puss och kram lillsyrran

    SvaraRadera
  2. Kram ♥♥♥♥♥ // Mellansyrran

    SvaraRadera
  3. Ni är underbara .... Puss o kram på er

    SvaraRadera
  4. kramar till dig
    Du får gärna maila av dig eller ringa mig när du vill. kramar igen hoppas du hittar dig själv.

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN