onsdag 29 september 2010

De ni läser här..

kan i bland tolkas som om jag inte mår bra .. absolut .. i min vikt resa mår jag jätte bra .. nöjd med varje kilo som rasar,,
men huvet hänger inte alltid med och inte mina känslor
ena dagen känner jag ett andra dagar nåt annat.. allt är inte positivt ,men väldigt lite är negativt
hur det nu går ihop..
nu har jag bara 8 kilo kvar och ja börjar bli frustrerad... vill så mycket vill ha ny mage, vill ha nya bröst .. känner mig ful, hängig valkig.. inte ens snygg.. trodde inte man skulle få en så känsla
har inte vägt så här lite och haft st 38-40 sedan många år tillbaka.. säkert 25år sedan..
jag är jätte nöjd men så mycket tankar om allt och inget .. tur det finns människor som orkar med mig och pallar lyssna ...och det är tur att det finns de som ger underbara komplimanger!!!

1 kommentar:

  1. Kära fina du, jag förstår varje ord du beskriver. Ibland känns det som att det är "lätt" att gå ner i vikt men att få huvet att hänga med är den verkliga utmaningen!

    Kämpa på, en dag i sänder så kommer vi nå våra mål
    peppande styrkekramar från mig

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN