tisdag 21 september 2010

8 mån ...

sen jag blev operarad och dagens vikt är 76,7.... 32 kilo ..
humöret går upp och ner känslor lika så .. komplimnager är underbart men min kropp börjar blir mig ett besvär .. fåfäng ... ja kalla det vad man vill ,men jag ser mig som tjock i visa lägen och magen är bara så jobbig .....
alla kläder ur stora och inget passar mig som jag vill ha det .. kroppen är så förändrad.. och jag med .. men jag kämpar vidare .. kommer väl på en dag vad jag vill och hur jag skall gå vidare...
nu jobbar jag för att få en tid till bukplastik.. 8 kilo innan jag kan få en tid för konsultation ....
det är bara träning som gäller .......

4 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Vad härligt men blir man nöjd någon gång.
    Alla har vi våra brister magar m.m
    Ha en fortsatt bra vecka. kramar

    SvaraRadera
  2. wow, 32 kg, härligt!! förstår att det är jobbigt med magen, jag har jobbigt med min redan nu. jag har ju 2 magar (markerad midja) och har häng på båda, värst är den nedre. men du klarar 8 kg till!! kram

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Det klarar du, har du lyckats hitills så försvinner resten snart skall du se. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag känner igen det där även om jag är mkt större än dig. Jag vet att jag gått ner 42 kg men jag känner mig också stor och mellanåt otymplig och obekväm. Undrar när man ska bli nöjd?

    kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN