torsdag 2 september 2010

ångest..

det är svårt att beskriva känslan för nån som inte vet vad man går igenom .
jag mår såå bra... men jag mår oxå sååå dåligt...
sover dåligt , drömmer mardrömmar om min kropp ..funderar på vad som kommer hända ...
ser skräck exempel på operationer framför mig.. jag är så rädd...
har sett fruktansvärda resultat på människor som genomgått buk och bröstplastik..
men oxå så nöjda människor..jag vill oxå...
jag kommer aldrig bli nån miss universum (LER) men jag vill ändå kunna vara stolt över min kropp...
jag har oxå insett att jag inte kan träna 6 dagar i vecka för det orkar inte min kropp och hur i H skall jag då kunna ha en snygg kropp utan operationer..
Somliga säger när man pratar om de.. men du är ju gift inte behöver du göra om din kropp..
nä hä.. bara för jag är gift kan jag inte få känna mig vacker .. ha en fin kropp..
det är faktiskt underbart när man får komplimanger ...jag vet skönheten sitter på insidan . men det måste vara trevligt att ha nåt att vila ögonen på oxå när man pratar men en trevlig människa;-)..sån är jag !!!!!

4 kommentarer:

  1. Jag förstår till 100% o jag har upplevt ångest många ggr. Man måst ha upplevt det för att förstå full ut.
    Klart man ska få va stolt o nöjd med sin kropp o vem vill inte va fin för sin man?! Vilket snack!
    När jag är klar ska jag fixa mina underarmar, mage och lår. Men jag har en bra bit kvar.

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Vilket fint inläggdu skrev, jag håller med man måste känna själv och må bra . Träning 6 dagar i veckan tror inte jag håller i längden.
    Men vad jag förstår så ska du opereras nu då??
    Har hon jag känner hört av sig till dig ??
    Ha en underbar helg kramaar

    SvaraRadera
  3. När jag är klar skall jag också operera mig. Överarmar, lår, mage och byst. har också sett skräckexempel, men jag är villig att satsa ändå. Förstår ångesten... KRAM

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN