söndag 20 juni 2010

Så var det dax..

vågen visar minus ... och jag bara njuter...
i Ullaraed i torsdag var det inte mycket kläder jag fick med mig hem ..pga att jag är mitt mellan storlekar ...vill ju inte lägga för mycket pengar på kläder som jag inte kan ha om 2 månader....
så resultatet - 4,5 kg sen den 21 maj
midja - 2 cm
fett muskler och vatten .. helt ok resultat..
från 45% fett den 8 maj är jag i dag nere på 26.9%
vattnet pendlar och muskelmassan den är i dag 72% och var 57% i maj ..
löpningen och cyklingen har gett resultat!!!!!
BMI bör ligga nåstans på 30 men å andra sidan så är jag glad ändå....

3 kommentarer:

  1. FY FAN på ren svenska vad duktig du är! :)
    Jag kommer inte känna igen dig nästa gång vi ses :p
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat tjejen! Jag står fortfarande still o det är sååååå frustrerande....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat och du, du gjorde rätt i att inte shoppa för mycket, för det lär bli stort på dig snart igen. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN