tisdag 22 juni 2010

Läser om andras mat

och då börjar jag fundera på hur min egen dag ser ut..
kommer på mig själv med att det är så olika från dag till dag ...
jag äter när jag är hungrig och vad som jag är sugen på.. ibland blir det inte ens 6 mål men jag mår
hur bra som helst och min kropp säger inte ifrån ...
dagen börjar alltid med fil och havrefras.. och några torkade aprikoser men vad som sen hamnar i min mage beror på väder och vind och framför allt om jag jobbar eller är fri , på jobb hinner jag med alla mål men hemma är jag väldigt dålig på att äta.. tur man är mest på jobb ;-)
är jag sugen på godis äter jag några bitar men det blir mer och mer sällan mitt socker begär finns inte längre . inte ens på glass.... bara jag får kaffe och vatten så är jag nöjd...
har aldrig ångrat mig en sekund....

2 kommentarer:

  1. Mina dagar ser också väldigt olika ut, men jag försöker äta minst 6 mål/dag. Jag är väldigt frustrerad över att stå still i min viktminskning o börjar tro att jag inte kommer gå ner mer.... :(

    SvaraRadera
  2. Jag är precis som du!
    Jag äter när jag är hungrig och hungern är ju inte alls där på samma sätt som förr, så det blir sällan 6 mål/dag

    Men jag mår kanon och kroppen med :D
    Nu är jag nere på 8 som startsiffra, det känns så sjukt jävla bra :)
    Tänk att för ett halvår sedan hade jag ALDRIG kunna föreställa mig detta :)

    Puss på dig stumpan!!!

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN