tisdag 18 december 2012

Shopping..

när andra betalar ..älskar jag .. i går shoppade jag julklappar till mig själv ... nu inslagna i fint rött paket ... åååå så överraskad jag komm er bli .. hahhaaa eller kanske hohohoh..
de blev en svart liten söt bolero inköpt på Veramoda.. en affär jag aldrig annars shoppar i men den var så fin och dom hade min storlek ... wha  ... en storlek jag aldrig trodde jag skulle ha nån gång i mitt liv S............
2 klänningar på Cassels en affär jag upptäckte för en tid sedan .. faktiskt hyfsade kläder till min kräsna smak och betydligt billigare än jag brukar handla , säkert inte samma kvalité men men
 En svart "nettan klänning" och en stikt rak grå/svart klänning och till den min bolero... hoppas bara jag blir bjuden på en fin tillställning snart ....
Och ni skall inte tro jag gjorde av med en förmögenhet heller .. Nopp ...800 pix.... de är vad mina tunikor brukar kosta för en ....................
Simma lugnt i tövädert...

1 kommentar:

  1. God fortsättning
    Kul när man hittar kläder för inte allt för stor peng . Och storlek S det var inte dåligt och jag vet att du haft en del problem. Men du har blivit så fin så att man blir avundsjuk. Hade inte känt igen dig. Hjärte kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN