tisdag 11 december 2012

Försöker hålla modet uppe..


inväntar den 7  januri då jag skall träffa Arbetsförmedling, chef och FK igen .
Hoppas verkligen att de händer nåt efter jul...
Magen mår inte ett dugg bättre men att inte ha nåt att göra blir inte bättre.. jag kämpar på och bakar
fixar och försöker göra dagen så bra så möjligt.
I Lördags var vi i Köpenhamn och hade riktigt trevligt.. Så länge jag inte äter och dricker så funkar jag... De kräver planering kring min mat och vad jag äter för att inte få kramp.
Lite shopping blev de allt ,dock inte jag som stod för något inköp.. ovanligt !!!!!!
känns som om jag lever ett dubbelliv ... utåt ser ingen hur jag mår ... men jag vet och de känns skall ni veta ...
önskar mig massor av pengar så jag kan resa bort och njuta av sol och värme ....
Ta hand om varann ................


1 kommentar:

  1. Hej vännen
    Fin bild, Jag det inget kul du går igenom. Hoppas tomten är snäll i år . Jag har värk och får ständigt höra Men du ser så pigg ut ( ja det kan man ju göra ) och som du säger det "syns inte" hur ont man har. Så på det sättet vet jag hur du känner. Men äta ska man väl kunna få göra... Är det inget att göra åt det då??? Kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN