torsdag 8 november 2012

Inspiration noll..........


Idag skall jag bege mig på jakt efter advents inspiration så jag kan gå gjort lite pyssel på söndag .
Nu går de fort och jag har massor att göra... skönt.... slipper sitta och ha ont, fast ont har jag ju alltid
sover inte bra även om jag aktiverar mig .. suck ...
Idag blir de en runda på mitt vita stall utanför Staffanstorp och även Lovisa på landet i Bjärred.
Skulle även vilja orka en runda till idemakeriet i Blentarp och hvitur lakkris i Harlösa, men de kommer inte mi ork att räcka till så de får bli en webb beställning från idémakeriet om jag inte hittar vad jag söker...Även erikshjälpen i Åkarp kommer få ett besök är på jakt efter mandelmusselformar.
Har i ett svagt ögonblick lovat baka dessa underbara kakor till sambon ...
Nu .. En kopp java och lite blogg läsning ...
förra årets dörrkrans .....

                                                                     Njut av dagen !!

2 kommentarer:

  1. Du kan få låna mina (eller ja, farmor/mormors gamla) formar. Jag behöver dom tillbaka innan mitt eget bak förstås. :)

    SvaraRadera
  2. har fixat i dag .. men tack ändå

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN