tisdag 28 augusti 2012

Lång väntelista


Ringde Landskrona i dag för att höra om de tar 4 veckor eller ????
Fick först beskedet att de fanns ingen tid fören den 25 september om ens då.. hon skulle ringa och kolla  vad min dr menade ... de teamet av lärare som han skrivit som skulle operara mig hade ingen
fören om 4-6 Månader .. ja ni läser rätt månader....................
Jag bara grät i telefonen och tappade ord.. skulle jag behöva vänta sååå länge till..jag är redan så less på att gå här hemma och skrota.. men att börja jobba finns inte på kartan då jag inte har ork till mer än 2-3 timmar om dagen och de finns ingen stans att placera mig på denna korta tid.samt att jag inte får och kan jobba själv inom vården då jag fortfarande har väldig ångest efter misshandelen ... vill absolut från vården ........................................
Tog mig samman och kärde till apoteket för att proviantera inför min begynadne förkylning.. jag är så trött på att alla bakterier hittar mig och jag har inte ork att ligga nerbäddad 3 v till denna gång ..
Halva apoteket med hem ... bäst att tro  de hjälper...
på väg hem ringer mobilen och syster Mari i Landskrona som har haft ett allvarligt samtal med min dr....helt plötsligt hade jag en tid den 13 sep !!!!!
Firar min op tid med ett glas c-vitamin , en kopp grönt te med honung och lite ingefära.............
tjoho .. nu räknar jag dagar ....

2 kommentarer:

  1. Härligt om man nu kan säga så. Önskar dig all lycka och hoppas verkligen att allt blir bra nu och att du kan gå vidare Hjärte kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN