fredag 20 juli 2012

Önskar mig ..

en hel dag utan smärta .. sista veckan har varit förfärlig ... kramper varje dag och efter varje måltid.. men i går natt var de gallgångarna som sa  ifrån... för mycket mediciner  och säkert för lite mat  under veckan utlöser nästa smärta... och de varar i evigheter innan min kropp återhämtar sig .
Och Tack för de sen .. vaknar jag med världens bona förkylning ..skulle träffat min väninna i går som jag inte sett på evigheter men de var bara att smsa och säga att vi än en gång får ta de en annan dag ..
Så evigt trött på att inte ha ett vanligt liv där jag gör vad jag planerat.
Nu är de helg och jag skall bara vila upp mig för på Måndag kommer den efter längtade sonen hem på en veckas semester .. Han har vi inte sett sedan i februari...
ska bli så mysigt att ha han hemma.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN