tisdag 17 juli 2012

Dålig..

på att uppdatera.. men det är för jag inte orkar dela med mig av tråkigheter hela tiden ..
 Jag lever men  har ont för de mesta .. nästan ingen dag i veckan mår jag bra .. jag kämpar med att få vardagen att flyta och göra saker för att jag inte bara skall sitta i soffan och dega..
 Jag längtar tills jag vaknar på morgonen och kan känna att just denna dag blir en bra dag.. men... varje dag är en plåga!!!
Går hos sjukgumnast 3 ggr i vecka och får akupunktur för att må någerlunda bra ..
tur man har lite struktur i sin vardag ...
Men v 34 sätter jag stort hopp på att läkarna i Landskrona kan trolla så jag blir frisk .
 Jag vill verkligen börja jobba .. även om jag idag inser att jag inte kan gå tillbaka till vården och allt jag varit med om där och att in mage inte pallar de så hoppas jag på att hitta nåt annat jag kan göra ..
letar förtvivlat....
Tur jag har så stor förståelse av mitt <3 och mina vänner dom tar mig och accepterar mig för att jag inte mår bra men dom ser väl att jag kämpar på ..
 Tack för att ni finns ....

2 kommentarer:

  1. Det är jobbigt att ha ont jämnt och ständigt! Förstår det! Tänker på Dig, och håller tummarna för miraklet i Landskrona som ska ske ;-)
    Stor healingkram

    SvaraRadera
  2. Tack de behöver jag ... kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN