lördag 3 mars 2012

Bara att inse..

de här kommer aldrig att bli bra... jag vantrivs.. visst är de en go skara boende jag jobbar med ... vissa har redan stulit mitt hjärta .. men schemat är  bara förfärligt och alldelles för mycket kvällar.
samt att man inte kan rucka på nåt .. så har vi alltid gjort så är de bara ...
jag gillar inte människor som är så inbitna att man inte kan se att saker och ting måste och kan förändras.
Jag kan inget göra åt saken bara ångra att jag gav vika och inte slogs för min oskuld på min gamla arbets plats.. men de kommer att bli bra .. jag vet .. jag kommer få upprättelse och jag vet jag har ryggen fri..
Jag sakanr vissa av mina kollegor så att de rinner tårar när jag tänker på hur bra och kul vi hade de... ni finns i mitt hjärta ...och jag hoppas att ni en dag åter finns där.
jag finner min styrka och min trygghet hos mitt hjärta ... och utan han hade jag gått under..♥

1 kommentar:

  1. Hej vännen
    Inget kul att läsa att du har det så. Önskar dig lycka till // kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN