tisdag 28 februari 2012

Livet går vidare ...

men inte som tänkt .. allting har för och nackdelar och tyvärr ser jag bar nackdelarna för tillfälligt.. men jag är ingen person som ger upp och jag kämpar vidare .. tur att de finns folk som bryr sig och ger mig de jag behöver både i stöd och kärlek... vänner är som dammråttor dom  bara finns där ....
eller ???? jo då en del finns kvar ... tyvärr finns de dom som vänt mig ryggen med de får ju dom ta med sin teraput .. nu är jag väldigt sarkastisk men jag känner stor irritation och besvikelse på vissa personer i mitt liv .. men jag skall nog ta mig igenom de oxå ...även om saknade efter en del är så stor att de gör ont  så måste jag vidare...
de finns dom som har tillräckligt stora hjärtan och har plats för mig hur jag än gör och vad jag än säger...
Ni vet vem ni är och tack för ni finns ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN