måndag 9 januari 2012

Jätte kul !!!

Ligger sedan i lördags inlagd på sjukhuset med akuta buksmärtor .. Som tur är mår jag i dag bättre men vet ej ännu om jag får gå hem .. Man vet inte riktigt vad detta är och man vill öppna mig och kolla så att de inte är nåt med min Gbp .. Men jag vill inte .. Thailand 3 v hägrar mer .. Tänk att inte kunna bada och njuta .. Icke .. Eftersom jag inte har akut ont mer och blod värdena är bättre igen Får dom vänta på att jag ska vara deras försökskanin .. Dom vill öppna och se för säkerhets skull heter de .. Men inte .. Säger jag .. Nu ligger jag och väntar på att förhoppningsvis åka hem .. Tack alla ni som smsat och ringt och stöttat mig när jag varit ledsen ... Kram
Kram på er !!!

1 kommentar:

  1. Men kära du
    Ska du verkligen åka iväg om du är så dålig utan att veta vad det är ??
    Men ta hand om dig massor av kramar och skriv gärna en kommentar om hur du mår så man slipper att vara orolig ;) kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN