fredag 13 januari 2012

de är ok..

väldigt nervös över att jag skall bli sjuk på semestern .. mycket ångest över detta även om dom säger att de aldrig behöver komma tillbaka ... känner nog efter för mycket..
Packat klart ... dvs måste tänka om övervikt .. ja o då är de inte jag som har övervikt för jag rasar i vikt även detta är oroande för mig .... och inte finns de mycket man kan äta upp sig på i Thailand..
Väskan väger förmycket och ändå har jag nästan inga kläder med mig ner... bara saker till mamma o pappa... ja ja de får vi lösa under helgen ...
nu är allt klart och de är bara vila och mys med vänner och familj innan jag drar söder över......
Ha de gott i vinter vädert vänner .. jag skall njuta sola och VILA...

2 kommentarer:

  1. Ha nu en riktigt skön resa. Koppla av och sola bada i massor. Tänk in för mycket. En hel del brukar sitta i huvet.
    Hälsa mina fastrar och de andra från mig/oss.
    När du kommer hem igen får du höra av dig så tar vi den där fikan som Sofia bjöd in er på.
    Många kramar från lilla mig.

    SvaraRadera
  2. Ha det underbart på din resa ;) sola lite för mig med. Tänk nu är det dax med den efterlängtade resan. Och du tänk inte så mycket dom har bra sjukhus i Hua hin om inte annat ;) har varit där ....massor av kramar så tar vi den där fikan som vi pratat om när du kommer hem.

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN