tisdag 24 maj 2011

Lojal

Önskar att jag inte var så lojal...
Jag är så trött ocg så sliten efter mycket jobbande och slit på jobbet..
skulle kunna tänka mig en resa söder ut och bara ligga på standen och lapa goda drinkar..
med en god bok och gott sällskap...
men ack det är så länge till min långa semester och under midsommar veckan jag har semester finns inga resor..
jag önskar jag bara kunde sjuka mig och dra iväg .. men tyvärr så kan man ju inte de... man måset ställa upp ...
försöker väl kämpa ett tag till då.....snart ledig 3 dagar... får väl ladda batterierna då ..

2 kommentarer:

  1. men kära vän
    varför bokar du inte en resa till solen ???
    dom hade billiga på ving ;)

    SvaraRadera
  2. Glöm inte att ställa upp för DIG SJÄLV!

    kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN