fredag 27 maj 2011

Ledig dag

Ledig helg.. och ingen sol .. förmiddagens planer är redan spolierade... jag blir lika förbannad varje gång men inget man kan göra nåt åt bara att gilla läget.. men nu börjar jag tröttna och framför allt markera... tyvärr inget jag kan prata om men lite kaffe så blir jag snart på bättre humör...
kvällens planer är bara preliminära men nåt händer väl.. känner att jag absolut inte vill sitta själv en fredag kväll när jag redan är på dåligt humör..
Lördagen vet jag ännu inget om .. planer finns men vem vet kanske blir morgon dagen inte som jag vill då heller..känner mig lite trött och vissen.... snart är det dax för 1 v semester... längtar .. skall bara vara och njuta av min ledighet (tror jag)
söndag blir det middag med ena sonen..och P..De är ju morsdag.. den andra befinner sig ju fortfarande på andra sidan jorden och verkar ha det riktigt bra... men snart är han hemma...;-)
studenten väntar.. visserligen vill han inte bli firad men lite mat med sina föräldrar hoppas vi ju på...att han vill..
Nu blir de en tur till Ikea.. förhoppningsviss har dom mjölk skummare i dag ... tur man har nära dit för de är 3 gången jag går dit för de ärdendet ... men motionen skadar ju inte mig ... har ju inte tränat ordentligt på evigheter och de känns som om jag aldrig kommer igång på riktigt igen ..fast i går var jag riktigt duktig och gick till jobb fram och tillbaka..13000 steg.. jag har ju en bit att gå 40 min rask promenad enkel väg ...
och nu kommer regnet så man blir ännu mer deppig... ha en go helg på er mina vänner... de finns hopp hos mig oxå även om jag verkar nere.............
KRAM KRAM

2 kommentarer:

  1. Hallå ja!!! Du vet väl att det inte finns dåligt väder, fram med regnkläderna och ta fram det glada humöret samtidigt! Du har det i dej...
    Kramar om dej ;O)

    SvaraRadera
  2. antar att precis som jag jobbar du hela helgen....o hur ska vädret bli? Varmt och soligt....TYPISKT!

    Kram till dig

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN