måndag 16 augusti 2010

var det åter vardag... jobb på onsdag och ner räkning till nästa semester... om 7 v .....
och inte ett hekto har jag lagt på mig denna semester.. (fuskvägde mig i dag) men resultatet kommer inte fören den 21.....
det är nog första semestern på åratal som jag ätit och druckit gott utan att vara rädd för alla kilo...
jag äter och njuter men det finns ju en gräns för vad min kropp vill ha ..;-)
tränat har jag inte heller på hela veckan ..;-( jätte jobbigt...vissa dagar har vi gått jätte mycket andra dagar bara in och ut i bilen 10-20 ggr
så i går var det en efterlängtad joggingrunda som stod på schemat..
och dag är vi tillbaka på vardag dvs boxning!!!!! hoppas min onda axel vill som jag .. tyvärr har den inte blivit bättre av sommaruppehållet.. kanske måste den uppsöka en dr snart... men jag väntar lite till....

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt att inte lägga på sig under semestern?! Jag njuter jag med även om jag just nu är i en platå och inte släpper från mig ett gram....
    kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN