torsdag 26 augusti 2010

Än en gång..

har jag hört .. hu vad smal du är Nu hur mycket har du gått ner över sommaren och skall du verkligen gå ner mer??
samma dag fick jag en kommentar av en annan kollega som sa ; har du festat hela semestern ..
du har ju inte gått ner mer sen jag såg dig i somras!!!!!!!!!!!!
vad svarar man då????
jo jag har gått ner flera kilo och jag skall gå ner mer....
just nu känns det motigt vill att 10 kilo är borta NU.. men jag vet ,, de måste få ta tid .. och jag vill inte höra hu vad smal du är när jag vet att mina 10 kilo egentligen är 15 för läkarna .. för att jag skall få en buk op...
jag känner mig förrvirrad . och oerhört trött .. jag tränar som en idiot och mår därefter men jag skall ner 10 kilo innan åter är slut ... HOPPAS JAG...
PEPPA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Förstår din frustration. Jag har mer än 25 kg kvar att gå ner, har gått ner 42 nu. Vissa säger: nu kan du väl ändå inte gå ner mer, då finns det ju inget kvar av dig....eller "ska du försvinna helt"`eller liknande. Jag befinner mig just nu på en platå, det är fruktansvärt frustrerande. Jag märker att kroppen formar sig lite och det försvinner en del cm här o där då fettet ersätts med muskler. Men jag är tyvärr alltför fixerad på vågen....
    Men jag peppar dig, stöttar dig och vet att du kommer nå dina mål. Det är bara att kämpa och ta en dag i sänder så når du dit!

    kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN