torsdag 1 juli 2010

Shoppa eller inte??

jag har ju massor av kläder som går att använda men jag tycker dom är förstora .. har försökt sälja på tradera men mest en massa joks...jag är lite lat av mig .. har gett bort massor men nu känns det som om jag vill sälja det jag har kvar...eller så hamnar det i lådor . så har jag gjort för eftersom jag pendlat upp och ner i vikt i flera år men NU kommer jag inte behöva dom stora kläderna igen ;-)
Idag skall jag sortera lite till mellan lite vila och solning...

2 kommentarer:

  1. Bara att sälja på :-) Kul när man kan ha de där lite mindre storlekarna :-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag säljer det som går att säljas och resten åker iväg till välgörenhet eller någon insamling. Pengarna går ju till nya kläder i mindre strl :D

    kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN