tisdag 8 januari 2019

Så många år har gått ..





         Året är 2019                               






               Tiden går och vi med den ..9 år sedan min resa började eller i alla fall här men mentalt var
               de nog för länge sedan
                mycket har hänt och ibland har jag funderat på att
               ta upp mitt bloggande, men de är svårt att återskapa sånt som har hänt och varför jag är
               där jag är idag ..
               Om  jag mår bättre , om jag gjorde fel eller om jag skulle gjort nåt annat , saker man
               inte kan ändra , och saker man borde gjort nåt åt medans man kunde ..
              Jag lever ett ok liv med en fantastisk man  har smärta som kommer och går , kilo som är för
              många för att jag skall vara nöjd men min smärta sätter stopp för min hårda träning träning ..


              Men .. jag har så mycket erfarenhet med mig så mycket nytänkande och så mycket         
             lugnare levene..
 JAG ÄR SÅ RIK !!
              Tack älskade vän och min  ängel för du fick mig på rätt bana i livet, synd bara att du inte fick
              vara med hela vägen ..kommer aldrig sluta älska dig  ♥,


             Kanske hör ni av mig igen , kanske var de det sista som jag nånsin delade med mig
            om mitt liv .. så lev gott och tänk på att kärlek är de viktigaste i livet oavsett
            och man måste våga ...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN