lördag 2 mars 2013

Arg

För at få anmäla en skada till brottsoffersjouren måste man givetviss ha varit med om våld eller hot .. check de gjorde jag ..
 för att få ersättning måste man  ha polisanmält .. check .. de fixade polisen till mig ..
För att få ersättnig från brottsofferjouren måste man veta och han måste erkänna eller dömas .. check .. han har erkänt men har en diagnos.. och bor på LSSboende ,kan inte dömas ..
check ... men jag då ... man kan inte få ersättning om han inte döms ...
den 15 mars är de 1 årsedan jag blev brutalt nerslagen på jobb och ingen arbetskada är ännu godkänd och brottsoffer jouren nejakar mig ersättning..
 jag är fortfarande sjukskriven men vill jobba .. får dock inte gå tillbaka till vården pga de taumatiska så  så ha jag ådragit mig kroniska tarmbesvär...
min chef säger att man bara kan omplacera inom vården för de är där jag har min tjänst sedan 27 år .. trodde Malmö stad kunde mer ...
ack .. jag kämpar på och letar jobb som sjukskriven.. tur man har F kassan på sin sida...
trevlig lördag på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN