tisdag 8 maj 2012

Bättre..

men inte bra.. köpenhamns turen gick ok .. sakta men säkert gick de men ack så trött jag var sen ..
igår var de oxå en del måsten som tar på krafterna fast de är rätt skönt att vara igång på halv fart
eller kanske inte ens de.. brukar se till att jag har ett projekt om dagen för att inte bara ligga i soffan .
Men de är inte lätt att .. jag måste äta var 3 timme och de tar ju en stund att laga mat ... och ännu
 längre att äta maten ... så att få tiden att gå är inga problem ..
Nästa vecka skall jag ta tag i alla besök jag inte hunnit med under min sjukhus vistelse..

2 kommentarer:

  1. Ja, här har jag inte varit på länge det ser jag. Blev överaskad över vad som hänt dig. Stackare!!!! Är det på grund av din magopertion som det blivit så här? Hoppas nu att du kvicknar till och kan börja att äta igen. Men nu får du allt ta det försiktigt. Min dotter gjorde ju samma op som du för två år sedan. Hon har nu de sista månaderna drabbats av kraftiga migränanfall lite väl ofta. Vi har alla undrat om det kan hänga ihop med henne op. Läkarna vet ju inget !!!

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN