söndag 13 november 2011

Time out .....

eller kallade break från livet..
Jag tröttnade på att vara mamma, fru och hushållerska.. jag saknade uppskattning och jag saknade att vara behövd,en pusselbit i mitt liv hade försvunnit..
Jag erkänner att jag stod på ruinens brant när jag för 1 år sedan fattade mitt livs svåraste beslut.
Många säger att man inte kan tröttna på att vara mamma,fru och allt vad det innebär att ha familj men jag gjorde de. jag räckte inte till , jag hade inte ork ....Jag var på väg in i mörkert.
Idag har de gått nästan ett år och vart denna tid tagit vägen har jag ingen anningom
Jag har hittat delar av mig själv och jag jobbar fortfarande på att komma tillbaka..
Idag njuter jag av att träffa min familj och jag lever för den kärlek jag har runt om mig ..
Jag ser ljust på framtiden och jag vet att jag är både behövd och älskad..

1 kommentar:

  1. Hej vännen
    Var det så illa nu önskar dig all lycka framåt hjärte kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN